perjantaina, joulukuuta 26, 2008

Jouluilut viimeinkin vietetty

Nonni. Viimeinkin on taas yhestä joulusta selvitty. Aattona oltiin aamusta Antin vanhemmilla ja sieltä mentiin sitte illaks mun vanhemmille. Nelly sai ihan kiitettävästi lahjoja mutta Nellyn mielestä parhaita lahjoja oli ehkä narut pakettien päällä :D Tosin enon ostama ISO pehmokoira on kyllä ollu ihan lemppari. Äiti ja iskäkin sai ihan kivoja lahjoja ja tarpeellisia kaikki. Tänään pitäs vielä mennä mun porukoille syömään ja hakemaan syöttötuoli sieltä kotiin. Sen Nelly sai siis joululahjaks eikä saatu raahattua sitä sillon kotiin.
V.loppua ootan ku sillon on taas kaupat auki ja pääsee ostaan hiusvärinkin josko Hanna sen mun päähän sitten viimein laittais ja pääsisin eroon tästä juurikasvuisesta kamaluudesta. Sitte heti varmaan/toivottavasti ens viikon loppuna lähettäis Suskun kanssa helsinkiin kauppaileen alemyynteihin. Saas nähä mitä siitäkin tulis ;)
Vähän tähän jouluun toi suruväritystä se kun mummi ja pappa ei päässy tuleen mun porukoille mummin huonon kunnon vuoks ja eilen sitte mummi oltii viety ambulanssilla sairaalaan kuumeen takia. Oon koittanu vähän sysätä tuon asian miettimistä ettei menis koko joulu ihan vollottamiseks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi :)