maanantaina, tammikuuta 19, 2009

Juhlapaikkaa kera kiljumisen.

Joopati joo. Taas on hääjutut edistyny kun käytiin siellä juhlintapaikassa jutustamassa ja sen toiminnan kustannukset tulis maksaan about 27€/hlö mikä on mun mielestä tosi kohtuullinen hinta. Se nainen sano siellä et se lähettää mulle mailiin ehdotuksia että millasia menuja siellä ois sitte vaihtoehtona.

Sitte olin ahkera ja käpyttelin kaupunkiin ja kävin kaupassa ja sitte suomalaisessa ostamassa jääkaapin oveen kalenterin ja sitte mulle oman HIENON kalenterin. Tietääpähän taas missä päivässä mennään.

Nelly osaa kiljua. ON TULLUT SELVÄKSI! Se HUUTAA iha mielettömän kovaa ja mulla jo sattuu korviin. Raivostuttavaa.

Huomenna Hannan kanssa kattelemaan hääpukukankaita, JES! Koitetaan ehtiä samal kattomaan myös sormuksia ku meil molemmilla on ahistus päällänsä kun ei meinaa löytyy mtn kivaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi :)