perjantaina, helmikuuta 06, 2009

Mietintöjä jutuista.

On nyt pakko heti kirjottaa ylös koska oli sen verran mielenkiintoiset vaunuttelukeskustelut.

Äsken siis kotiuduin vasta. Lauran kanssa höpötettiin siit et miten sen miesystävä(mun ex) suhtautuu meijän kävely-reissuihin ja onko se asiasta ylipäätänsä mitään mieltä. Aloin sitte ittekseni miettiin et mitä mieltä mä oon ylipäätänsä mistään.
Siis alussa kun Lauraa ekaa kertaa näin ja käytii kävelemäs ja miitissäkin ni aattelin vaa et "toi" on "sen" tyttöystävä. Nopeesti se ajattelutapa siitä sitte karisi ku oivalsi et samanlainen höpöttäjä se on kun mäkin ja ollaan aika paljon asioista samaa mieltäkin. Mikä on mun kohdalla taas TODELLA harvinaista. Enää en siis aattele et se on sen se. Vaan että toinen mammakaveri. Hassua kyllä erotella kaverit lapsettomiin ja mammoihin. Turhaa oikeestaan. NO, ENIVEI!

Siitä päästiin asiaan että miten sitä sitte suhtautuis mihinkään kukaan jos vaikka nähtäis silleen isommalla köörillä. Mulle oikeestaan olisi aikasteen sama koska en mä sitä ihmistä enään oikeestaan voi sanoa ees tuntevani. Sitte taas jos ne tulis koko porukalla vaikka meille ni en tiiä. Kuitenkin aattelen et Laura on mun kaveri ja se on sen mies. Sitä en usko että kaveriksi sen kanssa alkaisin kuitenkaan. En tiiä. Ei sitä voi tietää. Mut silti luulen et Antti tulis paremmin sen kanssa toimeen kun minä. Antti on paljon paremmin toimeentulevampi ihmisten kanssa kun minä. Tosin ei se mun mielestä olis mikään huono juttu.

***

Muhun on tullu joku ihmeen höösäysjuttu. Siis tartteis koko ajan puuhastella. Pyykkienkin peseminen on kivaa :D Samoin siivoominen.n Nyt siis pyykkien ja pakkauslaatikoiden kimppuun.

2 kommenttia:

  1. Hirveen mielenkiintosia nää ihmissuhde asiat, loppuenlopuks. :D Kyllä mäkin susta ekana aattelin että oot Jarnon ex, mutta ihme kyllä, en sinänsä missään negatiivisessa mielessä (exät ei yleensä oo kovin suosittuja. ;) ).
    Mut niinku jo sanoin, niin kun teiän seurustelusta on niin kauan niin helpompi mun on ajatella sua ihan omana kaverinani kun Jarnon exänä.
    Mä periaatteessa jätin vastaamatta siis siihen ite kysymykseen että mitä mieltä J on, ku juttu ajautu jo pidemmälle :D niin se ei oo sinänsä "mitään mieltä", miehet ei ajattele asioita kuitenkaan niin miten me naiset. Ite mä ajattelin että se vois olla nihkeetä mieltä kun olin tosiaan saanu sen käsityksen että teillä ei oo hyvät välit.
    Sit mua jäi vaivaamaan, että toiv. et ajattele että J sua on kauheesti haukkunu, kun ei se sitäkään oo. Kertonu siis ne faktat mitä periaatteessa iteki kerroit tänään, mutta siis on kertonu myös että ei oo itekkään ollu mikään viiden tähden poikaystävä mutta siitähän mä en taas sitten halua kuulla - en siltä enkä sulta. :D
    Tästä tuliki tällanen kunnon ruotiminen, voit siis silti julkasta. :)
    - Laura

    VastaaPoista
  2. en ajattele noin :) ja hyvä että aatellaan ihan kavereina eikä niinä kamalina exinä tai saatikka exän uutena :)

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)