torstaina, huhtikuuta 23, 2009

Mä oon taas niin ylitsevuotavaisen raivona.

Antti.

Viime yö oli eka yö et Nelly ei saanu tissiä. Antti nukku Nellyn kaa ja mä olin olkkarissa. Kerran heräs huutamaan silleen et mäkin heräsin mut sitte aamusta Antti valitteli et ku Nelly oli nukkunu sen vieressä et se oli sitte nukkunu huonosti. "Voi harmi". Koitin sitte aamulla Anttia herätellä et näkis sitäkin tänään ennen ku se lähtee töihin, ilman tulosta. Sitte sen kaveri soittaa et jos ne lähtis tallille laittaan kalvoja. Se saatana oli HETI lähdössä. Siis mitä vittua. Sanoin sille et ei muuten lähe et kaupassa pitää käydä. Kävi se ja sitten lähti.
Äsken soitin sille ja kyselin et ei kai sillä oo huomiseks mitään TAAS. Ei vissiin ollu mut sain sen puhelun aikana itten niin raivostuneeks ja asiaahan ei helpottanu se et se vittu kehtas lyödä mulle luurin korvaan.

Äh oon nyt liian kiukkunen kertoakseni enempää.

1 kommentti:

  1. No, perskuta. Ne on nuo miehet. Ei ne aina oikein ymmärrä. "Nukuin viime yön niin huonosti, kun tuo ölisi, että voitko hoitaa sen?" Daa-a, herään joka yö vähintään ja mitä moon muutenki viimeset seittemän kuukautta tehny?!

    Että ei kun tsemppiä vaan!

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)