tiistaina, huhtikuuta 21, 2009

Neuvolaa ja edistystä

Nyt onkin taas asiaa. Just tultiin neuvolasta ja neidin tämänhetkiset strategiset mitat on 9030g ja 72,5cm. Päänympärystä ei otettu ku se katotaan sitte vuoden ikäsenä.
Mutta. Parasta tossa käynnissä oli et se hoitaja OIKEESTI kuunteli mua et mua ahistaa tää mun nykyinen olotila. Ahistaa joka aamu kun herää ja kattoo vaikka mun mahaa mikä on lommollaan ja käsiä mitkä on niin liian laihat. Huomas et se oikeesti kiinnostu. Se varas mulle ajan kuulemma hyvälle lääkärille ja se aikakin on jo ens viikolla. JES!
Jospa tälle ruholle sais viimeinkin jotain tehtyä tai ainakin syyn tälle laihuudelle.

1 kommentti:

  1. Hyvä että otti asian tosissaan ja sait noin nopeesti jo ajanki. Pistinki just sulle viestiä että ei tulla huomenna teitä tartuttaa...

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)