keskiviikkona, kesäkuuta 10, 2009

KetutusKeskiviikko.

Ihme ketutuspvä. Kellokin on vasta kohta 12 ja mua ottaa jo nyt näin paljo päähän. Syytä en tiiä. Kiukuttaa ja v*tuttaa.
Asiaa ei varmastikaan helpota se et mennään Antin porukoille tänää ku sen pitää Golfia laitella.. Tää siis tarkottaa sitä et JOUDUN oleen siel KAUAN kuuntelemassa anopin juttuja. En nyt oikee tiiä et minkä takia se mua ärsyttää nyt taas näin paljon mut ei tartte ku aatella sinne menoa ni alkaa jo kiukuttaan. Vois keksiä jotain tekemistä siks aikaa mut ei oikee oo mtn. Hannalt kysyin josko se ois tehny jtn mut ei........ Eipä siin oikee muita jää.
Oispa Antti tääl ni vois avautua.

Sitte. Mua ärsyttää se et se oon yleensä MÄ joka soittaa kaikille kavereille et tehtäiskö jotain tai kahviteltaisko. Nyt en soita, enkä kysy mitenkä muutenkaan. En mä taho olla ainut joka aina soittaa ja kysyy et tehtäiskö jotain. On aivan sama homma oli kyseessä sitte lapsellinen tai lapseton kaveri, asuu kaukana tai naapurissa, uudempi tai vanhempi kaveri. Jos mulle ei sitte kukaa soita ni opettelenpa oleen enemmän yksinäni..mitäpä se sitten taas kertois mun kavereista......
Ehkä mä vaan oon tällänen et kerkiin aina kysyyn ihmisiltä et nähäänkö ja tehäänkö jotain. Tai sitte mulla vaan on liikaa aikaa. Jännityksellä jään oottaan et mitä käy.. Pidän siis taukoa "yhteydenpidosta", en huutele mesessä, en fb:ssa, en tekstaile.

Muoks. Hieman tarkentelin.......

3 kommenttia:

  1. meillä se on kyllä iha jääny siihen et sä soitat.emmä o viittiny aamusin sua soitella ulos ku oon aatellu et kyl sä sit ain soitat jos kerkeette?:) ku joka pvä me tuossa kumminki ollaan..ja no päivisin mä juur käy missää.mut oikeesti ku o nii paljo kaikkee puuhaa (varsinki ku siivoon kokoajan :D ),ja sitku ei oo ni on kiva iha vaa olla ja touhuta yhes muksujen kans..Minna

    VastaaPoista
  2. Niinku aiemminki puhuttiin, niin sä vaan kerkeet. :) Eikä se ole siitä että sulla ois liikaa aikaa tai tylsä elämä, älä ny tolleen aattele. :)
    -Laura

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)