tiistaina, kesäkuuta 02, 2009

Tiistainen.

Tänään oli se pelätty pvä. Hammaslääkäri. Mutta huomasin taas että ihan turhaan pelkäsin. Pyysin et paikkais multa nuo kaks hammasta tosta ees mis oli alkavat reijät. Kotona ku katoin peiliin ni oli kyllä kaks hammasta paikattu mut yks oli ihan eri mitä olin aatellu :D Oli siinäKIN näköjään sitte paikattavaa. Turpa olikin sitte puutunu KAUAN. Nyt vasta alkaa helpottaan. 3.7. on seuraava aika ja toivottavasti nyt sais ton viimesenkin paikattua eikä se paikkais väärää :D Sais sitte häihin kivan hymyn. Tai kivaahan tuosta ei saa tekemälläkään mutta vähemmän kamalan.

Laura soitteli tossa äsken ja sano et jos ne tulis käymään. Varottelin vaan hallitsemattomasta kaaoksesta mikä täällä vallitsee mut ei kuulemma haitannu. Pahoittelen siis Laura että en ole mikään kovin tunnollinen kodin hengetär :D

Mulla meinaa migreeniä pukata. Otin jo tonnisen panadolin ja ehkä ihan hitusen auttais. Redbullillakin voi olla vaikutusta asiaan.

Mun on tehny mieli jo jonkun aikaa mummin tekemää pannikakkua. Se on niin herkkua. Tosin mummin tekemänä en tule sitä saamaan mutta mun täti on ottanu mummilta siihen ohjeen ni voisin tänään sen silt pyytää jos vaikka huomenna sitä tekis.

2 kommenttia:

  1. Mullaki ois hammaslääkäri juhannuksen jälkeen. Inhaa. Enkä ees ole varma, miksi mun pitää sinne mennä, koska ajan mulle varannut hammaslääkäri oli ulkomaalainen. Puhu vähä hoono soomi :l

    VastaaPoista
  2. Harvemmin sitä kavereille menee kattelee asunnon siisteystasoa... ;D

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)