lauantaina, elokuuta 22, 2009

Sinä vain, sinä vain..



15.8.2009



Minä ja kaasot Hanna ja Maiju.

Pukemista.

Jännittämistä.

Koristelua.

Hääauto.



Kyllähän nyt morsian voi mäkkäriä syödä ennen vihkimistä ;)

Ennen vihkimistä vielä viimeistelyä.

Ei kai vähän jännitä.

Sormukset viimein sormiin.

Hra ja Rva Hartikainen.


Autoon meneminen ei ollut helpoimmasta päästä.




Kaasot ja minä.

Bm ja sulhanen.

Kakun koriste.
Nopeet polkasee, hitaat ei :D

Kaasot tahto kans polkasta.

Kakku oli ihan oikeasti herkkua.




Kaasot humalassa, minä en. Huomaakohan sitä.

Antti ja sen serkut.


<3

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ! Tosi kaunis puku sulla !

    Mun hääkuume vaan kasvaa ku kattelen tälläsii kuvii :D

    VastaaPoista
  2. Jo mä odottelinki jotain häistä. Ihania kuvia. Onnea!!!

    VastaaPoista
  3. Voi, miten ihania kuvia <3 Onnea vielä tuhannesti rouviintumisesta!

    Tosi kauhis tuli sun hääpuvusta.

    (Minäki tahon jo häät!)

    VastaaPoista
  4. Onnea rouviintumisesta! :) Olet ollut kaunis morsian!

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)