keskiviikkona, syyskuuta 30, 2009

Keskiviikko.

Tiiätteks et voi ärsyttää. Ihmisten kommentit mun mahasta tai lähinnä siit et ku sitä ei oo. Kyllä, myönnän oon nykyää helpommin ärsyyntyväinen mutta silti. Tänäänkin sain kuulla KAKS kertaa et ai ootkos sä raskaana.. "Kyllä, viikon päästä koittaa puoliväli, ihan oikeasti"
Ok, omaan silmään näkyy paremmin. Mut silti. Kyllä, ärsyynnyn EDELLEEN kovin pienestä ja paljon.

Mä en nykyään jaksa olla juurikaan koneella. Johtuen tosta mun ah-niin-ihanasta uudesta puhelimesta missä on irc ja muut. Sillon vaan ei tuu palstailtua eikä blogattua mikä on ehkä sitten huono. Joidenkin mielestä varmasti hyvä ;)

2 kommenttia:

  1. Oli vaan pakko kommentoida (löysin blogin fb:n kautta ja tätähän on aika kiva lukea). Mullahan ei ollut mahaa ollenkaan! Menin äitipolille oman äitini kanssa ja se yritettiin viedä tutkimuksiin (sen jälkeen äippä päätti alkaa laihduttamaan, erikoista eikö totta :D ). Olin tuolloin muistaakseni viikolla 32 tai jotain... ihan raskauden lopulla mulla kääntyi napakin takasin sisään (rv 37), kun neiti painautui ihan selkärankaa vasten. Nyt toista odotellessa ja viikkoja huimat 7+1 (kauheesti pelottaa, ettei kaikki ole hyvin) ja aivan kamalan iso maha! Ei ymmärrä. On se outoa. Olipa vaan pakko kommentoida ;D kjäh. terkuin entinen luokkatoverisi Laura

    ps. onnea kaikesta perheonnesta :D

    VastaaPoista
  2. Kiva kun kävit lukaisulla :)

    Mua nyt jäi vaivaan et ku mulla on joku 3 mahdollista Lauraa entisiä luokkakavereita et kuka niistä olet :D Ois kiva tietää kuka oottelee toista ;)

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)