maanantaina, tammikuuta 05, 2009

Ahdistus helpotus

Tänään Antti soitti pankkirouvalle ja kyseli että mites sen lainan kaa ja se sanoi että on kuulemma ok ja keskiviikkona papereita kirjottamaan. HUI! Mä uskallan iloita sitte ku nimet on paperissa. Mut meillä on viittä vajaa oma koti siis....

Sitten..

Mulla on ollu tässä jo jonkun aikaa tosi ahistus-olo. Siis et ärsyynnyn ihan kaikesta ja kaikki kiukuttaa. On myös kovasti mietiyttäny mun kaveri .. siis et on ollu sellanen olo että sitä vaivais joku mutta se ei mulle ole sitä kertonu että mikään olis ja mä en ole kysyny. Ja on muakin vaivannu asiat mistä en ole vaivautunut sanomaan joten on omakin lehmä ojassa. Tossa sitten äsken uskaltauduin kysymään ja oli kannattava teko. Selviteltiin vaivaavat asiat ja olo on kun olis iha jättimäinen taakka tippunu kyydistä. On se kyllä kumma kun siis ku tää ei ole eka kerta kun näin käy. Siis et mulla tulee näin isosti "oireita" kun ei nää tuota kaveria ja viel vaivaavia asioita päälle. Osasin siis vasta jälkeenpäin yhdistää että tuon takia olin ollu kiukkunen ja ärsyyntyny kaikille. Antille enimmäkseen kuitenkin :D Sääli..... Tuli sitten vähän vollotettuakin tuon asian takia. On kyllä ainut kaveri joka saa mussa tollasta aikaseks (ihan vaan sitten tiedoksi ;) ) Oot muru rakas ja paras
Sovittiin että huomenna nähään ja ei itketä eikä itketetä.

Mun tekis jo kauheesti mieli tehä hääjuttuja mut en saa aikaseks. Tosin asiaa helpottais kun sais sen puvun alotettua tai juhlapaikan varattua. Sinne onkin PAKKO soittaa keskiviikkona. Helmikuussa mun toinen kaasoni tulee hyvinkäälle ja laitetaan puku aluilleen..

1 kommentti:

  1. plaah, en mä tätä oo käynypitkään aikaan lukemassa, hmh! itte oot aika rakas! <3

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)