torstaina, tammikuuta 08, 2009

Kuvei ja muuttoa

Se olis sitte melkeen puoltoista kuukautta ja sitte päästään muuttamaan. Oikeen ootan sitä vaunuilun ja ulkoilun helppoutta. Miehen kanssa sovittiin että se hoitaa tuon lainan maksun ja mä hoidan vastikkeen ja sähkölaskun. Se olis näillä "tuloilla" ehkä oikeudenmukaisin tapa :D
Koskahan sitä sitte viittis alkaa pakkaamisurakan. Se ei kuitenkaan ole mitää maailman nopeinta hommaa päivisin ku mies on töissä ja mä oon Nellyn kaa koton. Vkolla 4 mennään pankkiin allekirjottaan lainapaperit ja sitte siitä muutaman pvän päästä sitte asunnon kauppakirjat. Nyt siis jo uskallan vähän iloitakin ku tilanne on se et JOS jompi kumpi peruis kaupan ni se tulis sille sitte tosi kalliiks ni tuskinpa sellasta siis enää kävis :D

Volisinkohan jo siitä ku mua ketuttaa tää ku oon näin laiha..? Joka tapauksessa se vähä mitä kerkiin syömään ni tulee tisseistä pihalle ja jos jotain vaihongossa meinais jäädä nostaan painoa ni karisee sitte tossa vaunuttelussa.Ei oo helppoa. Pitäsköhä mun tehä itelleni joku ruoka-aikataulu missä lukis et mitä pitää syödä pvän aikana.
Onneks sääkin lupas nytte et alkaa lauhtuun ku en o ees päässy vaunutteleen pitkään aikaan ku on ollu iha laittoman kylmä.

Oon koittanu olla ahkera Nellynkin kanssa siin mieles että ku sehän ei osa kääntyä ni ollaa koitettu sitä harjotella. Tulokset tässä vaiheessa on että jos Nellyn kääntää kyljelleen - jonka se osaa myös itsekin tehä - ni se osaa siitä kellahtaa itte mahalleen. Mutta jos se ite menee kyljelleen ni siitä se ei sitte taas osaa mennä mahalleen :D

Jahas. Se noiskin nyt sitte ruoka-aika Nellyllä. Kanaa ja pottua masuun siis.



2 kommenttia:

  1. Hei! Kurkkimaan tulin, joko täällä olisi ollut kuvia hääpuvustasi :) Mainioita ilmeitä Nellyllä!

    AlieN

    VastaaPoista
  2. Puvusta tulee ehkä jonkinlaista kuvaa heti kun saan päätettyä etta millasen tahon :D

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)