maanantaina, tammikuuta 12, 2009

Ärsytys maximus TAAS.

Mä oon kyllä hyvä psyykkaamaan itteni ärsyyntyneeks. Riittää vaan et mietin jtn asiaa riittävästi ni saan jotenkin käännettyä melkeen jokaisen asian mua vastaan.

Ärsytyksen top 6 tänään siis
1. Aina kun Antti on töissä ni Nelly osaa esittää mulle maailman vaikeinta lasta. Mikään ei ole hyvin ja kaikki kiukuttaa ja syöminenkin on ylitsepääsemättömän vaikeeta.
2. Tää kämppä. Mä YRITÄN pitää tätä ees jotenkin siistinä mutta jotenkin se aina menee siihen että tääl on kamala kaaos ja sotku ja taas on hyvä kiukku/stressi päällänsä.
3. Sovin mun kaason kanssa että sitten kun tehään hääkutsuja ni tehtäs yhessä ne. Ois kivempi ja kaikkee. No, nyt luin sen blogista että se tekeekin jonkun "askartelugurun" kanssa ne. IHAN SAMA! Ois vaa ollu kiva tehä ne jonkun kanssa. KYLLÄ, olen mustasukkainen. KYLLÄ, mun parhaalla kaverilla oikeesti saa olla muitakin kavereita kun mäkin mutta kai mä saan siitä silti kiukuta! Ja ei en mene sanomaan tosta sille mitään koska tää on vaan itsekseen kerättyä ärsytystä tyhmänä päivänä. (Älä muru hermostu)
4. Antti kun lähti töihin ni kappas, JUURI sillon mulla alkaa päätä särkeen ja KAPPAS, migreeni! "jes". Nelly ei helpota asiaa ollenkaan kiljumalla ja kiukuttelemalla.
5. Tilasin hennesilt Nellylle muutamat collegehousut ja yhen paidan ja muutaman bodyn. Antti varmaan siit raivoo mulle sitten kun ne tulee mutta kun tolla lapsella ei ole kun yhdet collegehousut ja muut housut on v***umaisia laittaa esim haalareiden alle.
6. Antti sano että onko meidän pakko mennä naimisiin tänä kesänä koska noiden järjestelyjen kanssa tulee kiire ja BLAA BLAA BLAA. GAAD!!

*purkautumishuokaus*

Mutsille soitin että en pääsekään sitä mummia kattomaan tänään sen kanssa kun oli se migreeni ja sen jälkeen menin nukkumaan. Sain mä varmaan sen puolisen tuntia nukuttua ja Nellykin suostui torkahtamaan. Mut se oli tarpeeks siihen et meni migreenin pahin terä ohi. Mutsi sano että tulee sitte illemmal täällä käymään ja tuo nellylle Jekovitia lisää. Toivottavasti se sitten tulee eikä taas mee tääkin juttu ahterilleen ja se soita ettei vaikka kerkiikkään. Se vaan kruunais tän pvän.

2 kommenttia:

  1. Mä tiedän ton tunteen. Laske hitaasti kymmeneen ja vedä syvään henkeä. Kyllä se siitä helpottaa. Voimia!

    Hedu

    VastaaPoista
  2. öööö... mä oon sopinu tekeväni sun kanssa niitä kutsuja, nyt on ihan muista askarteluista kyse! senkin hönttä!!

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)