perjantaina, tammikuuta 16, 2009

Perjantai

Tarkoituksena oli tähän laittaa vastaus erääseen haasteeseen mutta oon ollu laiskimus enkä oo jaksanu totetuttaa sitä vielä ihan looppun asti. Haastehan siis oli että kuvaan Nellyn yhden pvän. Kuvailin sitten eilen HYVIN ahkerasti koko pvän ja kuvia kertyikin reilusti päälle 200 ja niistä pitäs vielä sitten sommitella kivat kollaasit. Toistaseks oon saanu aikaseksi vasta kaks kollaasia ja jäljellä on vielä monta. Jospa tässä v.lopun aikana sitten senkin tekis. Toisaalta, mietin myös jos pitäs nyt v.loppuna tietokoneettoman 2 vuorokautta. Tai ainakin yhden pvän ilman konetta. Tämänkin idean nappasin kaverilta joka melko menestyksekkäästi oli ilman konetta kaks pvää ja oli kuulemma sen jälkeen siisti koti. Jospa se siis meilläkin tepsis ;)

Sitten alkuviikosta liityin kiloklubiin. En tietenkään laihdutusmielessä vaan lähinnä sen takia että tarkkailen paremmin mitä syön jos silleen saisin sitte nostettua tota painoakin. Otin muutenkin projektiks saada nyt vähän lisää painoa ni tuo toimii hyvin siinä apuna ku voi merkkailla omat syömiset sinne.

Pidin aikasemmin päiväkirjaa myös yhdellä palstalla mutta jouduin sen nyt lopettamaan koska eräs entinen kaverini (jolla ei ilmeisesti oma elämä ole riittävän mielenkiintoinen) harrasti mun sanomisteni stalkkaamista ja sitten ne oli kiva kertoa eteenpäin. Ei siinä mitään mutta mä nyt vaan tykkään ITSE kertoa mun kavereilleni esim. millon menen naimisiin ym. Varsinkaan kun kyseinen hlö ei ole pitänyt muhun minkäänlaista yhteyttä ni ei luulis sillon minkään mun tekemisenikään kiinnostavan. JOS saan selville vielä että sen on tänkin blogin jotenkin jostain löytäny ni joudun meneen kyllä oven taakse sanomaan muutamat valitsemattomat sanat. Tämän takiahan siis nyt jouduin tän blogin osotteenkin vaihtamaan ja muutenkin asetuksia muuttamaan. Asiahan olisi varmasti eri jos tää hlö edelleen kuuluis mun kaveripiiriin..

Eilen yks kaverikin soitti vaan sen takia et kysy että mitä kuuluu. Se oli kyllä kiva piristys. Samalla tuli sellanen ISO muistutus itelle et en oo sitäkään nähny pitkään aikaan kun sain kuulla että sen koira oli jouduttu lopettamaan. Tuntu kyllä tosi pahalle koska tää koira oli isosti mun mieleen. Vaikka en olekaan mikään koiraihminen ni siinä koirassa oli luonnetta mun mieleen. Ei pitäs aina oottaa että mulle soitetaan tai muuta. Pitäs olla itte aktiivisempi ja koittaa paremmin pitää yhteyttä.... Tänään piti nähä tää kaveri mutta eipä nyt sitte varmaan nähäkään kun en oo soittoa kuullu mutta Antti otti multa auton ni enpä mä olis mihinkään päässykään. Koitan jos ens viikolla olis parempi onni auton kanssa ja ei ois näin laittoman kylmä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi :)