sunnuntaina, maaliskuuta 29, 2009

Aamu-ajatuksia

Mietitntöjä taasen kun on hetki aikaa pyöritellä asioita päässä.

Mä tiedän. Mun pahin ja kamalin huono puoleni. Mua ei järin kauheesti kiinnosta muiden asiat. Siis vaikka yhden mun tutun raskauskin. Ei kiinnosta kuinka kipeä se on tai muuta. En keksi syytä miksi kiinnostais. Musta se on huono juttu. Ei elämä kuitenkaan pyöri vaan mun ympärillä enkä mä voi olettaa et muita sillon kiinnostais mun asiat jos mä en oo kiinnostunu niiden asioista. Oon siis päättänyt et alan panostaan siihen et mun pitää olla kiinnostunu muidenkin asioista eikä vaan oman lähipiirin. (Tää tuttu ei sitten ole sinä Laura :D)

Mä huomasin eilen et mulla on Anttia ikävä. Siis vaikka oltiin aamusta asti yhessä ja muuta ni saunassa sit istuksittiin ja huomasin että mulla on sitä ikävä vaikka se on siinä vieressä. Ikävä siis sillä tavalla et tahtoisin tehä sen kanssa jotain kahestaan muutenkin kun vaan iltasin pari tuntia. Onneks tohon on nyt tulossa muutosta kun Nelly menee 25.pvä mun porukoille yöks hoitoon ni saadaan melkeen koko pvä ja yö olla kahestaan. Ootan iha hirveesti sitä.

Nelly on huomenna tasan 9kk. Mun muruni <3

Photobucket
Muru muutaman minuutin iässä

2 kommenttia:

  1. On varmasti ihana päästä keskenään olemaan! Kyllähän sitä ny kaipaa han sitä parisuhdettakin eikä vaan äiti-isä-asetelmaa.

    VastaaPoista
  2. i know thats not me ;D
    tekee hyvää olla kahestaanki, kunhan ei mee vaa lapsen ikävöimiseen. :)

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)