sunnuntaina, maaliskuuta 29, 2009

plaap

Eilen oltiin ahkeria ja lähettiin heti aamusta varistoon Lastenturvaan. Sielt sitte tarttu mukaan Jovi Io:n matkarattaat. Erittäin pätevät ja oli musta iha sopuhintaisetkin. Laitan jossain vaiheessa kuvia niista kun saan vaan räpsittyä.
Antti sitte päätti siinä kun ajeltiin Nukarille että tänään(eli eilen) mä opettelen ajamaan Mitsua. Ja mä opin!!! Mä opin ajamaan autoa väärältä puolelta! Vähän se oli hakemista mutta hyvin suju ja ajeltiin hyvinkäätä ympäri ja parkkeerasin meijän vierasparkkiinkin. Tänää voitas hakee se mulle käyttöautoks ni antti sais suhaa tolla golfilla ;)
Illalla aloin väkertämään tupari/synttäri-kutsuja ja eihän siitä kirjotuksesta mtn tullu ni pyysin Hannan auttamaan ja sehän tuli. Herkkupalkalla :) Kutsut on siis melkeen valmiit ja laitan ne huomenna postiin. Ovatpahan ajoissa sitten perillä.

Mietin tossa kun Nellyä syötin että mä voisin muuttaa tän blogin julkiseks. Kun nyt oon siis koittanu oikeen salailla tätä. Ärsyttää et mun pitää muuttaa tekemisiäni ja toimiani yhen idiootin takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi :)