torstaina, maaliskuuta 26, 2009

Kummituksia ja tossuja

Eilen kävi TODELLA omituinen juttu. Meillähän siis makkari on ihan sikakylmä aina, en tiedä miks. Sitte ku viel lakanoina on puuvilla satiinia ni se jotenkin korostuu. NIIIIIN.. Mentiin Antin kanssa ihan normaalisti nukkumaan eilen ja mentiin peiton alle ja mulla on tyyny sellanen että kun siihen painaa ni siihen jää sellanen kuoppa pitkäks aikaa. Noh, laitoin pään tyynyyn ja siinä oli sitten jo valmiiks sellanen kuoppa ja se oli LÄMMIN! Normaalisti siis mun tyyny on kylmä kun se on sitä puuvillasatiinia. Antillekin sitten sanoin että huomaako se mun tyynyssä mtn omituista ja huomashan se saman. VÄHÄN alkoi ahdistamaan. Koitin sitte olla ajattelematta koko hommaa koska muuten en ois saanu nukuttua koko yönä. Kissathan sitä ei ole voinu tehä ku ei ne pääse makkariin enään sitte ku Nelly on menny yöunille ja Nelly meni nukkumaan kuitenkin jo tunteja ennen meitä ja ovi oli siis kiinni. Hyvin kuitenkin nukuin koko yön ja uniakin näin. Eikä edelleenkään mitään tietoa mistä tuo johtui.

Laura kävi tänään pyörähtämässä (melkeen 2h) ja mua kyllä hirveesti jännittää sen puolesta se että koska syntyy. On kyllä omituista koska ei mua oo aikasemmin muiden raskaudet juurikaan jännittäny. Kutsuin sen (+sen miehenkin) meijän tuparikemuihin mutta luulen kyllä että niillä taitaa olla isoimpana juttuja kyllä synnytyksestä toipuminen sillon. Tosin jos vauva päättää punkee pihalle siloon kun mä epäilen ni sittenhän se/ne pääsiskin. Hieman omituista tässä tilanteessa on se että tää Lauran mieshän on mun ex, mitä taas en tunnu enään ollenkaan muistavan mutta siis koska kaikkien muidenkin meijän kavereiden miehet tai vaimokkeet on tervetulleita niin totta kai Laurankin.
Pitäskin muuten alkaa tekeen jo kutsuja tuparivieraille...


Tänään laitoin tilaukseen tossut ja samaan tilasin viel yhet valkoiset ja Susku tilas Leolle kans yhet. Maanantaina olettaisin et kolahtavat postiluukusta sisään. Ootan jo innolla koska oon kuullu noista vaan hyvää.

Oon koittanu esittää tänää ahkeraa ja oon siivoillu ja roudasin ton yhen keittiönkaapin pois josta olin maininnu Antille ehkä 86 kertaa et voisko se tehä sille jotain. Ei ollu tehny ja mä sitte raahasin sen sillee et se ei pääse koneelleen ennen kun on vieny sen kaapin pois.

1 kommentti:

  1. Todella ärsyttävää, kun miehelle sanoo/pyytää/anelee/käskee/ruinaa/rukoilee jotain asiaa tapahtuvaksi eikä se SILTI tapahdu, aaargh!!!!

    Mä uskon kummituksiin=)

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)