keskiviikkona, maaliskuuta 25, 2009

Normipäivä

Tänään ollu normispäivä. Pää ollu kipee niinkun monena muunakin päivänä. Oon ollu laiska niinkun hyvin monena muunakin päivänä. Eli kaikki normaalia. Paitsi että molemmat kissat on oksentanu ihan kiitettävät lammikot. Toinen makkariin ja toinen keittiöön. Hassua että musta ei tunnu ollenkaan pahalta pestä Nellyn kakkoja tai muita eritteitä mutta noiden oksennuksia en vaan kykene siivoamaan. Ne odottaa siis kiltisti että Antti tulee kotiin ja siivoaa ne.

Vauvakuume painaa päälle takavasemmalta. Tahdon vauvan. Nelly ei ole enää vauva. Se on jo niin iso ja osaavainen. Istuu ittekseen ja osaa taputtaa kun sille sanoo että "hienoa Nelly!". Mä tahtoisin poikavauvan koska mulla on se tyttö jo.

Huomenna saattaa Laura tulla käymään täällä. Mikä on hyvä juttu senkin takia että saan vähän siivoiltua täällä. Mua ketuttaa noi kaikki purkamattomat pahvilaatikot mitä täällä pyörii mutta saamattomuuttani mä en ees saa niitä mihinkää.

Nyt oottelen Anttia kotiin josko se ois ollu fiksu ja tois mulle mäkkäristä ruokaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi :)