tiistaina, maaliskuuta 24, 2009

Joo.Ei tää nyt lopukaan.

"Itsehän sä sen päätöksen teet, haluatko olla tuttu, kaveri, puolituttu, ystävä vai et mitään näistä.

Ne ystävyys-suhteet vaan muodostuu, ei niitä sopimalla sovita.


Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan pätee mielestäni myös tähän =)

"I just wannabe your friend""

Tuommoisen kommentin sain ja siis ihan tottahan tuokin on. Itsehän sen päätöksen tekee. Voisko tää mun oma käytös sitten juontaa siitä että oli yksikin kaveri. Pidin häntä erittäin hyvänäkin kaverina. Sitten syntyi Nelly ja sitten loppui yhteydenpito. Mä koitin soitella ja järkätä että nähtäis mutta ei. Sitten kun mä viimeinkin jonkun ihmisen päästäisin sen mun oman pienen kuplani sisälle niin musta tuntuu että sitten siellä kuplan sisällä tehdään vaan tuhoa ja mä erkaannutan itteäni vaan enemmän muista ihmisistä ja takerrun vaan kovemmin niihin ketä siellä kuplan sisällä on. Tai sitten jos sanonkin jollekin nykyiselle "vaan-kaverille" että olet todella kiva ja tärkeä niin sitten jos se ihminen kaikkoaakin kauemmas.
Kai nuo on niitä elämän riskejä mitä pitäs vaan ottaa että joskus saavuttaiskin jotain.

Mutta siis .. Hanna, olet rakas ja tärkeä. En tiiä kuinka hukassa olisin ilman sua. Maiju, niin erilainen kun minä mutta niin tärkeä vaikka harvoin nähdäänkin. Susku, kyllä sä olet mulle hyvä kaveri vaikka muuta epäilitkin :) Laura, erittäin yllättävältä suunnalta ihminen joka tuntuu olevan kovin samalla aaltopituudella mun kanssa .. oot vaikuttanu muhun enemmän kun arvaatkaan.

Siinä se nyt tuli. Oikeen ajatuksella mietin mitä haluan sanoa. Koskaan en ole varmaan sanojani noin tarkkaan harkinnu ja valinnu. Ehkä mä joskus osaan sanoa sitte jotain ihan ääneenkin.

3 kommenttia:

  1. Sä oot just hyvä tyyppi sellasena kun oot, ja sen takia mä susta tykkäänkin. Sä oot rohkeasti oma ittes, sulla on erittäin voimakkaat OMAT mielipiteet asioihin ja sä rohkeasti seisot sanojesi takana.
    Nää seikat tekee susta just sen MAIJUN, mistä mä diggaan!
    Jos sä ittees lähtisit muuttamaan omasta mielestäsi muiden mieleiseksi, niin eipä sussa olis enää näitä úber hyviä puolia mitä tuossa luettelin.
    Hymyillen siis eteenpäin, oot huippu just tollasena!!
    "I just wannabe your friend" =)

    VastaaPoista
  2. Joo kyl sä nyt voisit ees jotenkin paljastaa kuka oot kun en kirjoitustyylistäkään tunnista.

    Joka tapauksessa hyvän mielen sait aiheutettua :)

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)