tiistaina, maaliskuuta 24, 2009

Pohdintaa ystävyydestä part II

Kävin tänään Repsun kanssa kaupoilla. Lähdin ostamaan kenkätelinettä sillä tuloksella että kasseista löytyi Nellylle ulkoiluasu, potta ja ruokalappu. Mihin se kenkäteline jäi? En tiedä. Ikeasta sitten sellaisen ostan kun sinne seuraavan kerran meen. Siel kuitenkin on mun budjettiin sopivia juttuja.

Susku kommentoi mulle tota ystävä-pohdintaa ja se juttu on nyt siitä asti mulla pyöriny päässä. Onko asiat sittenkin niin että jotkut haluaisikin olla mun kanssa ihan tosi hyviä ystäviä mutta mä vaan en huomaa sitä? Mistä sen sitten tietää? Onko mulla niin huono itsetunto että mä ajattelen ettei kukaan halua olla mun kaveri... Noihin kun osais vastata niin hyvä olis. Ja onhan mulla siis kavereita mutta siis haluaisin niistä tosi hyviä kavereita. Mikä sitte erottaa kaverit ja hyvät kaverit tai tutut ja kaverit?

5 kommenttia:

  1. Kerrankin luen istuallee niin täytyy nyt jättää merkkiä!! :) Aaaivan ihana tää uus ulkoasu, haluan tollaset seinät.. :D
    Mä en oo oikeestaan koskaan kovin syvällisiin pohdintoihin antautunu noiden ystävyys-asioiden kanssa.. Kun eihän ystävyyttä silleen sinetöidä, että joku kysyis että "voiks sä olla mun ystävä?" "joo." Vaan jotenkin se vaan alkaa...
    Kyllä musta ainaki kuulostaa että sulla on kavereita, monia eri nimiä mainitset puheissas ja kirjotuksissa. :)
    -Laura

    VastaaPoista
  2. Hyvä ystävä on sellainen jonka kanssa voi nähdä harvoinkin ilman että se vaivaa mutta silti hänelle voi kertoa mistä vaan ja aina juttu jatkuu luontevasti, vaikka tapaamisilla olisikin taukoa.

    VastaaPoista
  3. Laura: Mä pohdiskelen hyvin monia juttuja pitkin pvää. Hyvin pieni murto-osa päätyy tänne.

    Kerran Anttikin ihmetteli että mietinkö mä oikeesti aina ja koko ajan jotain ni oli kyllä pakko todeta siihen että mietin :D

    Anana: Tuota se munkin mielestä on. Se vaan että miten siihen tilanteeseen sitten päätyy niin on mulle arvoitus.

    VastaaPoista
  4. Itsehän sä sen päätöksen teet, haluatko olla tuttu, kaveri, puolituttu, ystävä vai et mitään näistä.

    Ne ystävyys-suhteet vaan muodostuu, ei niitä sopimalla sovita.


    Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan pätee mielestäni myös tähän =)


    "I just wannabe your friend"

    VastaaPoista
  5. Nyt minua jäi vaivaan että kuka kirjoitti viimeisimmän kommentin.

    Mutta siis noinhan se varmasti onkin. Ei niitä voi sopia niinkun vaikka seurustelua että "alaks oleen" tai muuta hassua.

    Miten se sitten vastaa jos sinne uskaltaa huutaa.

    Kyllä mun pitää tää nyt jäsennellä ihan omaksi tekstiksi.

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)