torstaina, huhtikuuta 09, 2009

Lihotusta

Mä oon "taas" tehny ryhtiliikkeen. Mun painon suhteen siis. Sain yheltä irc-kaverilta vinkin sellasiin juomiin mitkä toimii päinvastoin kun laihdutusjuomat. Muutaman pvän vähän mietin asiaa ja päätin sitte ostaa niitä. Tänää kävin apteekista hakemassa 8ploa niitä ja oon nyt yhden juonu. On muuten hyviä! Teen nyt sillee et panostan siihe et syön joka pvä 2x lämpimän aterian, aamupalan siis syön jo automaattisesti joka aamu (mistä oon ylpeä) ja sitte noita juomia 2plo/pvä. Ehkä myöhemmin kolmekin. Tuleehan se aika hintavaks mut on se sen arvostakin jos tää nyt toimis.

Mä oon alkanu oksettamaan itteeni. Mua inhottaa mun kädet ja jalat ja vatsa ja lonkat jne jne. Ne on niin liian laihat. PAKKO tehdä asialle jotain. Harva varmaan tajuaakaan kuin paljon oma laihuus voikaan ahdistaa. Moni varmasti luulee että mä viihdyn tän kokosena. EN TODELLAKAAN! Mua ottaa päähän et MONET vaatteet roikkuu tai on liian isoja mun päällä.

1 kommentti:

  1. Mä jotenkin ymmärrän ton että paino-ongelma se on tavallaan laihuuskin jos ei siinä viihdy ite. Mä laihduin yli kymmenen kiloa kun sain Saran, ja huomasin etten mä viihtynyt niin hoikkana ollenkaan. Tosin nythän tätä ongelmaa ei ole sattuneesta syystä :D Tsemppiä lihotukseen!

    -Nanni

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)