perjantaina, huhtikuuta 10, 2009

Onpahan taas "kiva" pääsiäinen tulossa. Antti viettää koko pääsiäisen tallilla ja mä oon Nellyn kaa kahestaa kotona. "Jes". Onneks huomiseks ja sunnuntaiks on luvattu hyvää ilmaa ni voidaa ulkoilla ihan huolella sitte.
Lauantaina tosin Hannan kanssa sovittiin et mennään Jumboilemaan ennalta määrittelemättömäks ajaks. Sunnuntaina sovin Sarin kanssa et mennään siellä niillä käymään jossain vaiheessa. Eli onneks on ees jotain tekemistä sitte.

Mutsi soitti just ku Nelly oli menny päikkäreille et Max ei vastaa puhelimeen ja et pitäs mennä kattomaan et missä se on ja nukkuuko se jne. Hirmu helppo lähtee mihinkää ku Nelly nukkuu. Sitte se anto TAAAS rivien välistä ymmärtää et mun pitäs nyt ilmeisesti Nelly herättää ja lähtee kattoon sitä broidia et onko se kunnossa ja onko ottanu lääkkeensä. Max oli siis eilen juhlistamas riksussa.. Ei taas oo kauheen syyllistetty olo suinkaan. Mut en mä voi oikeesti hypätä aina ku mutsi käskee ni juoksemassa broidin perässä. Mul on kuitenkin jo yks laps..

Mun tarttis ehkä ottaa mallia eräästä toisesta blogaajasta ja teen tohon sivuun listan nimistä ketä mun kirjotuksissa esiintyy. Voi muuten olla vähän sekavaa luettavaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi :)