keskiviikkona, toukokuuta 20, 2009

Keskiviikko.

Onkin ollut kovin tapahtumainen päivä. Aamulla sain nukkua pidempään kun Antti nousi Nellyn kanssa ja anto mun nukkua niin pitkään kun nukuttaa. Heräsinkin sitte puoli kymmenen maissa ja sitte Antti ja Nelly tuli mun kanssa hetkeks loikoon ja Nelly anto meille molemmille suukkoja. Oli aika ihanaa <3 Siit sitte nousten ja aamiaisen kautta lääkäriin...

Lääkärillä sitte katottii labratulokset mitkä oli kaikki (4 sivullista) aivan normaaleja eli oon ihan terve. Niinkun olin jo aikasemmin miettiny ni varmastikin suurin osa tästä paino-ongelmasta ja sen vähyydestä ja syömisestä on vaan isoin ongelman mun omassa päässä ja se pitäs saada selvitettyä. Taas me tunti vaan puhuttiin ja muuta ja sitte se määräs mulle mielialalääkettä. Ei kuitenkaan mielialaa parantaakseen vaan sen lääkkeen sivuvaikutuksen takia. Sillä meinaan on tapana kasvattaa ruokahalua ja painoa. Tänään otan ekan tabletin ja kuuri kestäis 2kk näin alkuun. Toivottavasti nyt vaan ei sitte tuu mitää ei-toivottuja sivuoireita.

Lääkäriltä kun pääsin lähteen ni hain Sannan ja käytii kahvittelemassa ja siitä sitte käytiin hakemassa Nelly mummilasta kyytiin ja suunnattiin Suskulle. Siellä sitte taas kahviteltiin ja Nelly ja Leo sai puuhastella yhessä. Nellykin osasi olla konttausasennossa kauemmin kun 2ek :D Ekaa kertaa siis..

Lähettiin sielt ajelee neljän aikaan hyvinkään suuntaan ni mulla alko tuntua migreenijuttui silmien takana ja olikin aika paskaa ajaa siin olossa kotiin ku aurinko paisto. Turvallisesti kuitenkin kotiin päästiin ja täällä olo vaan paheni. Otin tonnisen panadolin ja ei auttanu. Hanna tuli käymään ja musta ei kyllä kauheesti seuraa ollu. Otin vielä burananakin ja ei sekää auttanu. Sitte alko naama turtumaan ja kädet puutumaan ja sydän alko tykyttämää. Olo oli IHAN KAMALA. Aloin jo harkitsee et lähtisin sairaalaan mut mihinkäs mä sitte Nellyn oisin laittanu. Onneks olo meni sitte ohi ja alko kylmä hiki tulla ja olo alko helpottaan. Nyt ysin maissa ei tunnu juurikaan enään mtn. Mutta migreeni..KAMALAA!

Tekis mieli vielä lisää kirjotella et mitä se lääkäri kaikkea kerto mut nyt en jaksa. Koitan tässä joku pvä ahkeroida.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi :)