perjantaina, heinäkuuta 17, 2009

Arvasinpas.

Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa, vai miten se nyt meni ;)

Kyllä, soitin yhdelle näistä naisista. Kysyin että eihän pahastunut mun aikasemmasta bloggaugsesta. Ei kuulemma ja ei kyllä ollu aihettakaan. Selvisi vain että EDELLEEN omituisia ihmisiä kiinnostaa mun tylsä elämäni ja tietokin kulkee nykyään nopeammin kuin voisin uskoa, joillain on siis vieläkin tylsempi elämä kun omani. Pitäsi nyt vaan huomionsa omissa juhlien suunnittelussa mieluummin kun mun blogissani. Enpä tosin voi kieltääkään tämän lukemista mutta ei pidä myöskään hermostua jos lukee jotain mikä ei omaa korvaa miellytä ;)

Enkös mä sillon joskus luvannut että jos vielä kuulen muualta mun asioita tämän naisen "juoruamana" ni voi olla että mullakin on aika kohta juoruta?

Alotanpa nyt alkuun ainakin karsimalla ihmisiä mun galleriasta. Banni käyttöön. Jos niin pahasti menee ajatukset mun kanssa ristiin ni ei varmaan tartte olla sillon edes tuttuja.

5 kommenttia:

  1. Esität että asiat ei sua kiinnosta mutta silti kiinnostaa niin paljon että oikein blogitekstiä siitä saat aikaiseksi. Onhan se siltä "luotettavimmalta" tiedonlähteeltäsi hyvä kysellä haittaako kirjoittelut :)
    Eihän se meitä haittaa vaikka kirjoitteletkin, mutta kun et ensinnäkään tiedä mistä puhut. Kannattaisi hommata luotettavampi tiedonlähde, tarkistella faktat ennen kuin asiaa alkaa julkisesti huudella.

    VastaaPoista
  2. Nää on vain mun mielipiteitä ja näkemyksiä asiasta. Missään ei lue että tämä on varma fakta JA nuo on omasta kokemuksesta eikä mistään tietolähteestä tai mistä lei kuvitteletkaan.

    Mutta jos sua niinkin paljon nyt kiinnostaa nuo "väärät faktat" ni voit ne kyllä korjata.

    Mä tiedän mitä mä oon kokeny ja mitä olen nähny.

    Jos mun blogi on sun mielestä vain paskapuhetta ni neiti on vain hyvä ja lopettaa lukemisen. Niin helppoa se on.

    On muuten eri asia mitkä mua kiinnostaa ja mitä mä mietin. MUTTA, tämä "keskustelu" on kovin hedelmätöntä joten mä jatkan bloggailua ja sä varmasti jatkat lukemista.
    Joten lukuiloa.

    VastaaPoista
  3. Haha, huvittaa näin ulkopuolisena :D

    VastaaPoista
  4. Susku, niin kuulemma huvittaa monia muitakin :)

    Luv änd piis <3

    VastaaPoista
  5. Mä joskus kirjoitin omassa blogissani näin:

    Haluaisin myös sanoa, että jos jollekulle tulee fiilis että loukkaan, tai että kirjoitan näitä juttuja turhaan, jos siltä tuntuu niin kannattanee olla lukematta. En sano tätä pahalla, vaan lähinnä siksi että internetissä on olemassa paljon sivustoja joilla voi käydä ilman että välttyy blogiani lukemasta, se ei ole pakollista enkä siksi usko että kenenkään tarvitsee ottaa hernettä nenään kokonaisesta palosta puhumattakaan. Puhun toki blogissani henkilökohtaisia asioita tietäen sen että ne ovat kaiken kansan nähtävillä, en koskaan puhu henkilöistä nimillä eikä myöskään tulisi mieleenkään ketään loukata julkisesti.

    Jos joku ei ymmärrä miksi tätä kirjoitan, siihen pätee täysin samat jutut.

    Veikkaan että samoilla linjoilla ollaan :)

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)