perjantaina, heinäkuuta 17, 2009

Kuvia ja paatosta.

Käytiin Suskulla tänään pikasella pyrähdyksellä ja Nelly ikuistettiin jälleen kameralla. Ylihienoi kuvatuksia tuli!
  
  
  
  
Muruinen <3
**
Kotiin kun pääsin ni huomasin että joku aikasemmasta blogista kimpaantunut nais-ihminen päätti purkaa tuntojaan kommentein (lukekaa itse ja päätelkää). Muahan moinen ei haittaa vaan musta se vaan kertoo et ilmeisesti useampi kun tuo ilmoittanut 15 ihmistä lukee tätä blogia. Vaikka luulin että kyseisiä henkilöitä ei mun elämä kiinnostaisi. Näköjään siis kiinnostaa mutta aivan vapaasti. En ala uudestaan jemmailemaan blogia. 
Juorutkaa ja haukkukaa selän takana, senhän te jo osaatte. Enkä teiltä yhtään enempää odotakaan. 
Tää on viimeinen postaus kyseisestä konfliktista. En ala täällä yhtään enempää julkisesti ruotimaan että kuka vihaa ja ketä mitenkin paljon. Sen vain sanon et tiedän myös että TAAS eräs on perehtynyt mun elämään niin tiiviisti et on pitäny juoruta mun raskautumisesta. Perehtyis vaan omaan parisuhteeseensa samalla paatoksella ni vois selvitä lisää asioita mitkä koskee ihan omaa napaa.
***
Oon ylättäny itteni tänään siivoomalla. Oon viimeset kaks viikkoa vaan puhtaasti pyhittäny makaamiselle ja olemiselle. Antti toki auttoi paljonkin mutta mä jopa imuroin. Hernaria on tehny mieli ja sitä oon syönykin. Olo on ollu suht siedettävä ja tarkotus ois huomen lähteä tavallaan polttaroimaan. Ei malttais oottaa :)

5 kommenttia:

  1. Jos nyt sen verran kuitenkin käteni soppaan työnnän, että oikaisen asian... En ole yhtään noista aikaisempien postausten kommenteista kirjoittanut, niinkuin mun annettiin ymmärtää (siis että sä luulet näin..)

    Sen enempää en viitsi täällä asioita puida.

    Terkuin; Anna

    VastaaPoista
  2. Muutoin olisin varmaan sulle soittanut, mutta oot ilmeisesti vaihtanut nros tai jotain. Galleriassakin oon kai sun mustalla listalla?

    VastaaPoista
  3. Anna: Totta, luulin että olet sä. Tosin mä en sitä mistään saa varmistettua kuka nuo kirjotti, sinä vai tää toinen sankari.

    Mulla on mennyt luotto nyt muutamaan ihmiseen, tai ainakin se vähä mitä on joskus ollut. Mielestäni sulle lähetin mun uuden numeron mutta voin sen tekstarinakin laittaa. Olet mustalla listalla mutta voin jossain sulle myöskin selostaa miksi, en täällä.

    VastaaPoista
  4. Mun käsittääkseni sä näät ainakin IP-osoitteen, mistä kommentit ovat tulleet. Ainakin mä omilla kotisivuilla näen ne ;)

    VastaaPoista
  5. Oon useemman kerran koittanu ettiä moista paikkaa mistä näkisin mut en vaan löydä.

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)