perjantaina, elokuuta 07, 2009

Mua on ärsyttäny jo pidemmän aikaa.. siis päiviä. Mut en saa purettua sitä ulos. En tiedä miks. Helpottais varmaan jos asiasta mainitsis ihan asianosaiselle mutta ei se oo niin helppoa, mulle. Ehkä mä olen vaan ottanu jonkun asian niin kun ei piäöis ottaa ja sitä tää on lähteny. Mut myöskään en tahdo ajatella et aina kun mua ärsyttää et se vika on vaan mussa et mä en ymmärrä tai tajua tai sitte oon tajunnu jtn väärin. Ärsyttäääää...
Ku ei tääkään ole mikää iso asia, alunperin siis. Mä vaan ku en saa tätä ulos ni sitte pohdin ja märehdin ja yhtäkkiä tää onkin iha hullun iso asia.
En nyt vaa haluis ennen häitä miettiä jotain tälläsiä juttuja.

1 kommentti:

  1. Kun häät on vielä ihan pikkusen lähempänä, luulen että automaattisesti ne ärsytykset jää.. ;) Ellei ne siis liity itse häihin.
    :)
    - Laura

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)