maanantaina, huhtikuuta 27, 2009

100. bloggaus!!

Nyt on sadan bloggauksen raja sitte saavutettu :) Hyvä minä :)

Nellyn kanssa lähettiin heti aamusta kaupungille ja löysin sieltä typylle uuden lelun, sellasen laulavan/puhuvan koiran, vähän raivostuttavan mutta tyttö tykkää. Lindexiin kun menin (ei ois pitäny) ni silmiin ostu tuo AIVAN IHANA mekko. En miettiny hetkeäkään et ostaakko vaiko eikö. Samoin ton poidan kanssa, piti vaa miettiä et otanko vaaleenpunasena niinkun Nellyn kaikki vaatteet mut päädyin yllätykseksi kuitenkin toho vaaleensiniseen. Hyvä niin.



Tänään sain myös jännäilläkin. Lauralta kuuline että yks palstakaveri ois lähteny viimein synnärille ja minä sitte uteliaana luonteena heti laitoin viestiä että joko, ja olihan se sitten jo hyvällä mallilla käynnissä. 14.59 syntyi siihen perheeseen toinen tyttö <3 Hitsin paljon innostuin kun tuon viestin sain :)

Huomenna oliskin sitten tiedossa mun lääkäri. Meen volisemaan mun olosta sinne tai lähinnä mun laihuudesta. Saa nähä mitä asialle tehään vai tehäänkö mitään. Mutsi tulee Nellyn kaa tänne siks aikaa ja hyvä että tuleekin kun nyt saatiin koko kotikin siivottua sen takia. Ei sillä että vaan mutsia varten oisin siivonnu ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi :)