sunnuntaina, huhtikuuta 26, 2009

Kahdestaan.

Eilen siis vietiin Nelly yökylään mun vanhemmille. Mä vein Nellyn kävellen ku sillee oli heloin saada rattaatkin sinne ilman et niit tartti autoon änkee. Koko matkan mietin et miten mä pystyn perumaan vielä ton hoitojutun et en mä taho jättää sitä sinne vaikka tiesinkin et hyvin pärjää kuitenkin. Noh, pääsin porukoille ja Anttikin tuli sitte perässä tavaroiden kanssa autolla. Mutsille annoin viimehetken ohjeistukset ja neuvot ja vinkin ja sitte typsylle viel pusuttelut ja sinne se sitten jäi naureskelemaan mun faijan kanssa. Itkin sisäisesti jo valmiiks ikävää.
Antin kanssa istuttiin autossa kahestaan ja mietettii et mitäs nyt. Ajeltii päämäärättömästi vähän aikaa ja haettiin EVO alle ja lähettiin suuntaamaan vantaalle ja siellä Flamingoon. Mentiin Amarilloon syömään ja hyvin syötiinkin. Käytii kattomas et meniskö siel jotain hyvää leffaa mut ei oikeen mikään napannu ku oli maha niin täynnä.
Lähettiin taas ajelemaan ja päädyttiin helsinkiin. Mä tykkään iha hirveesti käydä hesas ajelemas, siis silleen et oon kyydis ;) Ajeltii siel joku tunti ja katteltiin maailman menoa. Joskus kuuden aikaan varmaan lähettiin ajeleen Hyvinkäälle ja käytiin lainaamassa leffa. Antti haki kaupasta päkin kultalonkeroa.
Kotiin ku päästiin ni tein jtn sellasta mitä ei ois pitäny, haistelin Nellyn vaatteita. Melkeen itkeskelin sitte et miten se muru pärjää yksin ilman äitiä ja isää.. Pakotin Antinkin haistelemaan vaik se ei ois halunnu. Oottelin johonkin kymppiin ennen ku laitoin mutsille viestiä et miten oli nukuttaminen onnistunu ja hyvinhän se oli menny. Munkin hermoilu loppu siihen :)
Juotiin antin kanssa muutamat, mä kaks, Antti kuus ;) Sain tosta kahdestakin pienen hiprakan ja korvien punotuksen mutta en suurempaa onneks.

Aamulla ku heräsin ni eka ajatus oli että"JES; Nelly haetaan tänään kotiin!" Nyt vaa ootan et lähettäis jo. Anttikin nukkuu viel..

Oli tosi ihanaa olla vaan kahestaan mutta on kyllä paljon ihanampaa olla kolmestaan <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi :)