tiistaina, elokuuta 04, 2009

Ultaa ja häitä sekä THE auton menetys.

Eilen käyty ultrassa. Kaikki hyvin mutta niinkun arvelinkin ni oli liian aikaselle laitettu toi nt-ultra. Viikot oli 10+4 (tänään siis 10+5) ja liikuskeli kovin.

Tänään olikin lääkärineuvola ja sielläkin oli kaikki ok. Manailin vaan ku oon taas laihtunu hirmusti ja en tahtois yhtää enää laihtua. Onneks sain luvan juoda noita ravintolisä juomia mis on paljon kaloreita. Jos niillä sais ees pidettyä näistä viimesistäkin kiloista kiinni.
Mulla on joku superhajuaisti nykyään. Nytkin haisee nenään kananmunavoileipä. Ei SUINKAAN tee nyt mieli sitte sellasta. Mut hyvä et ees jtn tekee mieli.
Viime lauantaina lähti sitten auto. Meinasi vähän itkettääkin. Antti kuitenkin lupas mulle pesutornin ostaa jos mieli parantuis. "Miten niin kallis nainen?" Nyt se pesutorni eilen sitten viimein saatiin ja on se ihana. Saan heittää vesilintua tolla kuivaustelineellä ;) Ollaan me uuttakin kateltu ja Antti laitto jo kyselyäkin et jos Japanista meille hyvä yksilö löytyis ja kyl se uus auto lämmittäs aika paljon.. siis kuvia oon nähny sellasesta mitä meille nyt etitään.
Häihin on enää PUOLTOISTA viikkoa! Hirmuisen vähän. Tää ja ens viikko on aika täynnä tekemistä ja huomenna haetaan se mun pukuni sitten tänne. Torstaina on kirkkoharjoitukset ja Tuomas tuleekin sinne mukaan ni katellaan sen jälkee sitte jo valmiiks kuvausjuttujakin ja paikkoja. Vähän alkais jo jännittään.

2 kommenttia:

  1. Mulla on ollut molemmissa raskauksissa aivan kauhian tarkka hajuaisti. Se on ollut vähän ikävääkin, kun kaikki on sitten haissut kovasti nenään ja yleensä vielä aika pahasti.. Toivottavasti sulla pahoinvointi alkaa kohta helpottamaan!
    -Heidi-

    VastaaPoista
  2. Nytkö ne teidän häät jo on?! :o Nopsaan se aika sujuu. Moon monesti miettiny, että minkähän näköinen se sinun hääpukusi on, vaan jospa sitä sitten puolentoista viikon päästä saisi tietää :)

    Toivottavasti pahoinvointisi hellittää!

    VastaaPoista

Jätä jälkesi :)