torstaina, lokakuuta 08, 2009

Se siitä.

Huomaan että tätä blogia lukee ihmiset joita mun elämäni ei kiinnosta. Siitä vaan. Huomaan myös et näillä ihmisillä on myös pakottava tarve sotkea mut niiden elämään ja riitoihin vaikka mua ei todellakaan kiinnosta. Nää myös kokevat harjoittavansa sitä oikeeta ystävyyttä olemalla toisilleen rehellisiä ja aitoja. Joo, lehmätkin lentää.

Eräs ilta. Kahvilla jollain huoltoasemalla. Kuuntelin taas kun ihmiset haukkuvat porukan sen hetkistä kohdetta joka on tehnyt kaiken väärin. Kyllä haukuin itsekin mutta myös itse kohteelle olen asiani sanonut toisin kuin vissiin eräät. Kysyin siinä sitten yhdeltä et miks sä sitte oot tän ihmisen kaveri jos sun on sitä haukuttava ja tolleen siitä ajattelet.. Vastaus oli että pitäähän sillä olla ilmanen koiranhoitaja.. Ajattelinpa siinä että no siinäpä hyvä syy olla kaveri ja ehkä esittää parempaa ystävää kun onkaan.

Jälleen. Toinen pvä. Kuuntelin puhelimessa kun mulle avauduttiin jälleen samasta kohteesta mutta aiheena olikin hänen häät ja se kuinka tyhmää kaikki on ja kaikki menee väärin ja ne menee vääristä syistä naimisiin. Kyllä, osallistuin tähänkin keskusteluun mutta olen myöskin itse kohteelle kertonut mielipiteeni.

Jos jotain tahdon neuvoa niin tätä "kohdetta" kattomaan hieman ympärilleen ja miettimään et miten asiat oikeesti on.. ja tämä oikeasti ihan hyvällä.

Tällä kertomisellani haen sitä et ihan oikeasti, pitäkää mut ulkopuolella teidän asioista. Mua ei kiinnosta vaikka mitä idioottimaisuuksia tekisitte. Mua ei kiinnosta. Mä luulen että ei sitäkään kiinnosta jota mun "rikoskumppaniksi" väitätte. Ei teidän ystävyyssuhteenne oo ihan oikeesti niin mielenkiintoista kun oikeesti kuvittelette.

Sen oon oppinu et tää "kohde" ketä mulle on haukuttu ni onkin loppupeleissä ehkä normaalein koko porukasta vaikka oon muuta kuvitellut. Oon siis ollut väärässä koko ihmisestä. Tästä kohteesta mulla ei ole pahaa sanottavaa vaikka niin varmasti kuvittelettekin. Tää ihminen nyt vaan sattuu toimiin totaalisen eri tavalla kun minä ja mun on sitä ollut hyvin vaikee ymmärtää. Tämän tapauksen kohdalla pyydän siis anteeksi et oon ollu ihan oikeesti paskiainen. Mutta te muut. En tiedä pitääkö sanoa monikossa vai yksikössä, voisitte ihan oikeesti lopettaa mun sotkemiseni teidän asioihin tai riitoihin. MUA EI KIINNOSTA. Jos mun lähipiirissä tai kaveripiirissä on jotain paskoja ihmisiä ni antakaa olla. Ehkä mä sitte joskus ite sen tajuan, ehkä en. Se on mun asiani.

Musta on säälittävää et tälläsiä mun blogiin kuulumattomia asioita pitää tulla purkamaan tänne ja vielä anonyymisti. Seuraavat avautumiset mitä tänne tai yhtään mihinkään laitatte niin poistan, lukematta. En jaksa ajatustakaan uhrata moiseen turhuuteen enään. Te voitte mun puolesta aivan vapaasti haukkua mua ja ajatella ihan mitä haluatte mut mua sen ei tarvitse kiinnostaa.Helpointa on jos vaan unohdatte tän blogin, postatte mun numeron, unohdatte et oon ees olemassa. Teillä voi sillon jäädä paljon enemmän aikaa hoitaa vaikak omia kaverisuhteitanne tai muuta yhtä tärkeetä.

Mitä mun ystäviin tulee niin kyllä, niitä mulla on vähän. Mutta niinkun jo totesin, laatu korvaa sen määrän. Niihin luotan enkä koe minkäänlaista tarvetta puhua heistä pahaa selän takana.

Mutta toistan vielä tähän loppuun. Mä en lue enkä julkaise täällä enkä enään missään teidän volinoita, itkuja, haukkuja .. mitään.

Muoks. Erään asiakohdan korjasin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi :)